1. Unde este localizat complexul?
Complexul rezidențial Coresi Avantgarden se află localizat în municipiul Brașov, în cartierul Tractorul, la intersecția dintre străzile Zaharia Stancu și Tudor Arghezi, vizavi de centrul comercial Coresi Shopping Resort.
Ne-am gândit că îți dorești să fii cât mai aproape de toate zonele importante din oraș. Prin urmare, distanța față de centrul istoric este de 5 km, iar dacă pașii te poartă către Centrul Civic nu ai de străbătut decât 3 km. Nu trebuie să-ți faci niciun fel de probleme nici dacă drumurile tale se îndreaptă către centrul Brașovului, pentru că ai parte de un acces rapid, la fel ca și cel către șoseaua ocolitoare E574.
2. Unde se poate parca?
Coresi Avantgarden e cu adevărat locul pe care îl vei numi casă. Aici găsești tot ce ai nevoie pentru tine și cei dragi, inclusiv locul tău de parcare – inclus în prețul apartamentului.
3. Ce mijloace de transport circulă prin zonă?
Iată mijloacele de transport pe care le ai la dispoziție:
- troleibuzele 7 (Rulmentul – Roman), 8 (Rulmentul – Saturn) și 15 (Avantgarden Bartolomeu – Coresi – Triaj)
- autobuzele de pe liniile 2 (Rulmentul – Coresi – Auchan Coresi – Livada Poștei) și 9 (Stadionul Municipal – Coresi – Rulmentul).
4. De unde se pot face cumparaturi?
Ai tot ce îți trebuie la mai puțin de 200 m, chiar la fratele mai mare – Coresi Shopping Resort. Acolo găsești peste 100 de magazine și toate serviciile de care ai nevoie – modă, accesorii, electrocasnice, cadouri, cât și numeroase modalități de petrecere a timpului liber. Tot în apropiere ai un magazin Lidl sau hypermarket-ul Auchan Coresi – cel mai mare din Transilvania.
În complex vei găsi spații comerciale la parterul blocurilor, cu servicii și facilități ce vin în completarea celor oferite de zonă.
5. Facilități pentru copii
Copiii sunt bucuria, dar și preocuparea noastră zilnică. Ne dorim ca magia să prindă contur și în viața lor, așa că ne-am asigurat că au tot ce este nevoie la îndemână. Pentru ei pregătim la Coresi Avantgarden numeroase locuri de joacă, dar am prevăzut și spațiu pentru înființarea unei grădinițe/creșă. În apropiere sunt și școlile sau grădinițele din cartierul Tractorul, cât și zonele de distracție din Coresi Shopping Resort.
6. Mentinem standardul de calitate ridicat
Poti sta relaxat, personalul calificat al societății de administrare va tine sub control calitatea întregului cartier la standarde cat mai ridicate prin patrularea perimetrala. Doar asa ne vom bucura împreuna de un cartier curat si sigur.
7. Cum cumpăr?
Doar tu poți transforma o casă în… “acasă”.
Te invităm la biroul de vânzări, unde vei descoperi atmosfera specifică Coresi Avantgarden, poți discuta cu specialiștii noștri și, în final, să te convingi că ai reușit să găsești casa perfectă.
Avem apartamente la prețuri accesibile și rate avantajoase pentru Creditul Ipotecar. Poți plăti locuința în două tranșe sau integral în avans pentru a beneficia de cel mai mic preț. Profită de soluțiile de finanțare flexibile, adaptate nevoilor tale, pe care consultantul de vânzări ți le prezintă gratuit!
8. Cu cine putem discuta despre achizitionarea/inchirierea unui apartament sau spatiu commercial?
Biroul de vânzări Coresi Avantgarden
Brașov, Str. Zaharia Stancu nr. 6, SC2, parter
Program:
Luni – Vineri 09:00 – 18:00
Sâmbătă 10:00 – 14:00
Duminică închis
Telefon: +40 735 444 000
9. Unde este Adminos?
Pentru orice informație cu privire la administrarea complexului, te invităm să ne vizitezi.
Adminos
Brașov, Str. Zaharia Stancu nr. 6A, demisol
Program:
Luni 10:00 – 12:30 și 13:30 – 18:00
Telefon: +40 735 444 000
Email: hello@adminos.ro
1. Ce este taxa de administratie?
Taxa de administratie se calculeaza in functie de suprafata utila a apartamentului si include urmatoarele servicii:
Servicii de curatenie in casa scarii pentru cladirile/blocurile situatie in Condominiu; Patrulare perimetrala/cartier; Ingrijirea spatiilor verzi aflate in incinta Condominiului (incluzand activitati cum ar fi: tunderea si udarea gazonului; tundere arbori, greblare, curatare spatiu verde, ierbicidare, vitaminizare la nevoie); Servicii de deszapezire la nevoie si curatare pe aleile de acces; Servicii de infrastructura desfasurare activitate: personalul angajat sa tina evidenta, sa citeasca contoare, program contabil.
2. De unde ridicam cheile?
Cheile de la casuta postala, intrarea in bloc si intrarea in demisolul desemnat se pot ridica din cadrul biroului Administratiei, in fiecare Luni sau Vineri intre orele 10:00 – 18:00.
3. Pot achita factura online?
Desigur, este chiar indicat fiind cea mai facila metoda de plata. Pentru Coresi Avantgarden puteti achita folosind link-ul din email sau sa platiti direct online prin scanarea QR-Codului de pe factura. Platile online sunt facilitate prin partenerul nostru Twispay.
4. Unde putem vedea planurile boxelor+parcarilor?
Planurile se regasesc si atasate la contractul de vanzare- cumparare. Acestea pot fi analizate si in cadrul biroului Administratiei, in fiecare Luni sau Vineri intre orele 10:00 – 18:00.
5. Imi puteti da mai multe informatii despre Netlink?
Biroul Netlink Coresi este localizat la demisolul Corpului 6, mai multe informatii despre serviciile oferite de catre dansii fiind disponibile acolo, sau online la www.coresi-netlink.ro
6. Care este algoritmul de calcul pentru cota parte?
Cota parte este calculata in functie de suprafata utila a locuintei plus boxa, aceasta fiind aceeasi ca si cea calculata de catre oficiul cadastral si inregistrata in contractul de vanzare-cumparare.
7. Cat costa ridicarea deseurilor menajere si de ce?
Pretul pentru ridicarea gunoiului menajer a fost marit de la suma de 11.69 RON (TVA incl.) la 16.78 RON (TVA incl.), aceasta modificare survenind in urma hotararii HCL 678/17.12.2021 si intrand in vigoare de la data de 01.03.2022. Acest pret este reglementat de catre autoritatiile locale.
8. Cand imi recuperez avansul platit la receptie?
In momentul in care transcrierea utilitatiilor este finalizata, colegii ce se ocupa de acest aspect va vor contacta pentru a va transmite statusul si a face regularizarea sumelor restante.
1. Se poate achita in valuta straina?
Da, agentul dumneavoastra de vanzari va poate oferi mai multe detalii despre acest aspect.
2. Cum si cand primesc boxa, locul de parcare?
Incepand cu faza a patra a proiectului, acestea vor fi predate la receptia finala a apartamentului.
3. Ce reprezinta cele 120 zile de intarziere?
Aceasta este marja de eroare necesara luata de catre noi deoarece nu se pot aprecia fluctuatiile cauzate de catre multipli factori externi, cum ar fi disponibilitatea fortei de munca, conditiile meteorologice disponibilitatea materialelor sau variatiile preturilor acestora.
4. Care este procedura de bransare la utilitati?
1. Cum se administreaza cartierul? Ce costuri sunt?
Administrarea cartierului este asigurata de catre Administratia Adminos, costurile putand fi consultate in Contractul de Management individual al fiecarui proprietar.
2. Locul de parcare este inclus?
Da, fiecare apartament are cate un loc de parcare disponibil si inclus in pretul de achizitie.
3. Este posibila achizitionarea unui al doilea loc de parcare? Cat costa?
Nu, numarul locurilor de parcare este finit si trebuie luata marja legala pentru asigurarea unui numar de locuri de parcare pentru vizitatori.
4. Strazile si iluminatul stradal sunt cedate la primarie?
Da, acestea sunt administrate de catre dezvoltator pana la momentul cedarii catre autoritatiile locale.
5. Cum se aleg finisajele? Cand? Ce costuri sunt la extra?
Alegerea finisajelor se face in momentul in care Blocul dumneavoastra trece de etapa tencuielii, atunci veti primi un e-mail prin care vi se propune programarea intalnirii pentru alegeri.
In cadrul acestei intalniri, vi se vor prezenta toate detaliile necesare si veti putea alege dintre pachetele disponibile de finisaje, cel Standard fiind inclus in pretul apartamentului. Pentru pachetele Mediu sau Premium exista niste costuri suplimentare, in functie de calitatea materialelor si dificultatea manoperei.
6. Am voie sa fac modificari? Ce costuri sunt?
Da, sunt posibile anumite modificari, pentru acestea va rugam sa intrebati agentul de vanzari.
7. Cine face contractele la gaz si electricitate?
Acestea se fac in regim propriu, pentru pasii detaliati necesarii va rugam sa ne transmiteti o cerere in acest sens catre client@kasper-development.ro iar colegii va vor atasa documentul disponibil pentru bransare.
8. Ce garantii sunt?
– 2 ani garanţie de la recepţia lucrării pentru: buna execuţie a lucrărilor pentru instalaţii imobile, tencuieli, hidroizolaţii, termopane, sanitare si baterii;
– 2 ani garantie de la receptia apartamentului pentru: buna execuţie a lucrărilor de finisaje (gresie, faianţă, parchet, lavabila), termoizolaţii, instalatii mobile, usi intrare si usi interior;
– 3 ani pentru centrala termica cu conditia ca BENEFICIARUL PROMITENT CUMPĂRĂTOR sa faca verificarile periodice cerute de producator si sa faca dovada acestor verificari;
– pentru structura de rezistenţă a construcţiei – conform legislatiei romane aplicabile in materie de constructii.
9. Cine este proprietar pe teren?
In etapa dezvoltarii terenul este liber de orice sarcini, fiind detinut de catre cei doi parteneri dezvoltatori, Kasper Development si Ceetrus.
In urma finalizarii achizitionarii apartamentelor, terenul este detinut de catre toti proprietarii, fiecare avand cota parte din acesta in functie de suprafata utila a apartamentului.
10. Daca platesc cash primesc reducere?
In cazul apartamentelor achizitionate cash, pretul oferit este cel mai bun bazat pe posibilitatile dezvoltatorului. Pentru mai multe detalii cu privire la acest aspect, va rugam sa discutati cu agentul dumneavoastra de vanzari.
11. Daca achit in avans, ce garantii am? Daca intrati in faliment?
Contractual, dezvoltatorul se obliga sa livreze apartamentul achitat de catre dumneavoastra in conditiile agreate.
12. Cand se asfalteaza?
Infrastructura reprezinta o prioritate pentru noi, astfel, asflatarea strazilor din cartier va incepe dupa fiecare etapa a constructiei si se va finaliza cat de curand posibil.
13. Vindeti cu rate direct la dezvoltator?
Suntem deschisi la mai multe modalitati de plata. Pentru mai multe detalii cu privire la acest aspect, va rugam sa discutati cu agentul dumneavoastra de vanzari.