Marketingul este o modalitate de a atrage atenția oamenilor… spunea Seth Godin.

Cu toții avem nevoie de #inspirație în fiecare zi, fie că este vorba despre viața personală, fie de cea profesională, mai ales în contextul în care construiești un proiect de succes, așa cum este Coresi Avantgarden.

Dacă îți dorești să lucrezi într-o echipă dinamică, dacă știi ce înseamnă să poziționezi corect și diferit business-ul și brandul, dacă știi care sunt principiile care stau la baza unui mix de promovare eficient sau de ce KPIs sunt importanți, cum să îi ajustezi într-un mod realist, ca să optimizezi performanțele afacerii tale, ne dorim să te cunoaștem. 

Care sunt responsabilitățile tale ca Marketing Manager?

  1. Strategie și Bugetare
  • Elaborează strategia și politicile de marketing ale firmei / proiectului Coresi Avantgarden;
  • Elaborează și asigură realizarea planului de marketing anual;
  • Monitorizează permanent piața și concurența în vederea actualizării si modificării strategiei si politicilor de marketing ale proiectului;
  • Coordonează studii și cercetări de piață in vederea identificarii modului de structurare a pietei: clienti actuali, clienti potentiali, oportunități;
  • Intocmește rapoarte de campanie, trimestriale sau anuale despre proiectele aflate în desfășurare și produsele organizatiei, despre impactul acestora pe piată;
  • Elaborează și urmarește respectarea bugetului de marketing;
  1. Digital Marketing
  • Setează planul de comunicare online și strategia digitală;
  • Coordonează conținutul editorial în social media și canalele online & community management;
  • Proiectează și optimizează startegii de atragere a unor noi segmente de piata;
  1. Comunicare & PR
  • Reprezintă organizația în relația cu presa și construiește o relație buna cu aceasta (interviuri, conferințe de presă, știri publicitare etc.)
  • Dezvoltă politici de fidelizare a clientilor;
  • Elaborează planul de publicitate al organizatiei (medii de difuzare, temporizare, audiențe, obiective, KPIs);
  1. Evenimente
  • Inițiază campanii de promovare și evenimente, workshop-uri, târguri, expoziții;
  1. Marketing intern
  • Oferă suport celorlalte departamente din companie, în vederea optimizării relației cu clienții pe tot procesul de vânzare și post-vânzare.
  • Gestionează relația cu partenerii externi și furnizorii de servicii.

Cerințele postului:

  • Experientă în marketing: minim 3 ani
  • Abilități și experiență demonstrativă în analiza instrumentelor de marketing, social media – Facebook, You Tube, Instagram, LinkedIN, dar si instrumente de monitorizare campanii;
  • Experienta analiza si reporting, familiarizat/ă cu metode de analiza Google Analytics, etc.
  • Abilități dezvoltate de comunicare, verbale și scrise;
  • Limba engleză, la nivel avansat;
  • Abilitati dezvoltate de management, relaționare și orientare către client;
  • Abilități de planificare, organizare și prioritizare a activităților;
  • Capacitatea de a gestiona sarcini multiple în paralel, într-un mediu dinamic;
  • Abilități de a lucra cu calculatorul Microsoft 365 (MS Office; World, Excel, Outlook), software de marketing (MailChimp, CRM) și aplicații (analize web, Google Ads, Facebook Ads etc.);
  • Abilități secundare: Adobe Photoshop, InDesign constituie avantaj.

Specificațiile postului:

Nivelul de pregătire: studii superioare Marketing & Economice
Pregatire profesională si experienta practică in domeniu: minim 3 ani

Aptitudini si competente personale:

  • Orientarea catre rezultate
  • Abilitati de comunicare verbale si scrise
  • Flexibilitate, adaptabilitate
  • Proactivitate si initiativa
  • Eficienta
  • Managementul timpului
  • Capacitatea de a lucra bine in echipa, dar si independent.

Dacă ești interesat/ă de ocuparea poziției, trimite un CV, cu specificația “Marketing Manager”, însoțit de o scrisoare de motivație în atenția departamentului de Resurse Umane (email: mario.beckstein@kasper-development.ro), până la data de 22.05.2019.

EN
Call Now Button